|
|
|
Lifestyle - Svijet i okolica
Vino štiti od sunčevih opeklina
Prema studiji objavljenoj u časopisu Journal of Agricultural and Food Chemistry vinom se možemo štiti od sunca. Nismo još dobili tumačenje rektora Visoke Vinske Akademije ( vva.hr ) jer je isti trenutno zauzet, no slijedi intervju s akademikom. Španjolski znanstvenici vjeruju da konzumacija vina može zaštititi kožu od štetnih posljedica sunčevog zračenja. Dosadašnje studije su pokazale da vino ima ulogu u zaštiti od karijesa, karcinoma prostate i Alzheimerove bolesti, ali niti jedna dosadašnja studija nije se bavila učincima na kožu. Grožđe i proizvodi od grožđa sadrže flavonoide koji pomažu zaštititi kožu od štetnih utjecaja ultraljubičastog zračenja. Kada UV zraka dođe u kontakt s kožom, reaktivira molekule kisika koje oksidiraju lipide, DNK i druge molekule te posljedično dolazi do uništavanja stanica kože. Flavonoidi pronađeni u grožđu sprječavaju formaciju tih slobodnih radikala u stanicama kože koje su izložene UVA i UVB zrakama. Osim što je pronađen još jedan pozitivan učinak umjerene konzumacije vina, istraživači smatraju da su potrebna daljna istraživanja ekstrakata polifenola iz biljaka kao novi vid zaštite kože. Studija je objavljena u časopisu Journal of Agricultural and Food Chemistry. Grapes protect against ultraviolet radiation Živjeli! / Stefani /
|
|